PRESENCIAL
10-19 NOV. 2023
ONLINE
15-28 GEN. 2024

Ebb & Flow

Cinema EXP

Presencial

Ebb & Flow (Flux i reflux) està inspirada en l’I Ching o Llibre de les mutacions (capítol 42, titulat “I” o “L’augment”). “I” és un missatge sobre l’expansió i la plenitud. És simplement un altre cicle de la vida en florir, deteriorar-se i assolir el renaixement. Flux i reflux, foscor i llum, vida i mort… Allò que és brota d’allò que no és. Lichun Tseng i Robert Kroos utilitzen projectors de pel·lícula de 16 mm i ones generades analògicament per oferir un viatge immersiu que indueix al trànsit. Superposant, construint i desconstruint textures visuals i auditives, busquen una experiència que transcendeixi els sentits i en què els assistents deixin de ser conscients d’observar i d’escoltar per limitar-se a ser.

  • Dijous 16 de novembre, 20.30 h
  • Hall CCCB
  • Performance audiovisual, diversos projectors de 16 mm
  • Durada: 40 min
  • Entrada gratuïta

Lichun Tseng
Lichun Tseng

Lichun Tseng és una artista taiwanesa resident als Països Baixos. La seva investigació explora l’experiència de les dimensions vitals de l’existència —absorbint-la, participant-hi i abraçant-la en la seva totalitat—, amb la contemplació reflexiva com a profund impuls mental. En la seva pràctica utilitza sobretot la pel·lícula de 16 mm, la instal·lació i, en els darrers anys, la performance. És membre de Filmwerkplaats (Rotterdam).

Robert Kroos
Robert Kroos

Robert Kroos és un músic, dissenyador de so i enregistrador de camp resident a Rotterdam. Explora la música i el so en totes les seves manifestacions i prefereix posar les seves habilitats al servei de pel·lícules, animacions i instal·lacions. Els seus interessos giren entorn de les ones sinusoidals, la proximitat del so, l’enregistrament binaural i les ones cerebrals.

Amb la col·laboració de
LOOP
Zumzeig
Embajada Países Bajos