
Sinopsi
Manera 2 explora una relació de submissió- dominació. Els seus personatges encarnen al·legories sexuals segons el joc de pulsions present en la penetració i la fecundació de la terra. Prenent com a instrument una arada clàssica, la incisió sobre la terra és un acte cerimonial de dibuix en què la línia ondulatòria representa la perversió d’un fer històricament recte. La manera, l’ondulació com a agent simbòlic suggereix la desviació d’una tradició, d’una identitat i d’un paisatge.
Biofilmografia
Élan d’Orphium es gradua en Belles Arts per la Univerdidad Complutense de Madrid amb una beca Erasmus a la University of the Arts London - Camberwell College. Participa en projectes per a Intermediae, en els programes ¿Pero… esto es arte? i Picnic sessions de CA2M, Circuitos de Artes Plásticas de la Comunidad de Madrid, Centro de Residencias Artísticas de Matadero, Compañía Nacional de Teatro Clásico, Fundación BilbaoArte Fundazioa, Schwules Museum, Bulegoa z/b, Fundació Joan Brossa i GIRA al Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, entre d'altres.
- Producció Élan d'Orphium
- Distribució Élan d'Orphium
- Guió Élan d'Orphium
- Fotografia Kela Coto
- Muntatge Élan d'Orphium
- Música Sara Muñiz
- So Alberto de la Hoz
- Repartiment Margarita la burrita, Miguel Garrido, Juan Carlos Barragán, Javier Fernández, Élan d'Orphium, Mariví Barragán, Noelia Lozano, Marta López
- Contacte elandorphium@gmail.com
- Estrena Internacional
Films relacionats
